torstai 22. syyskuuta 2016

Kesän mittainen hiljaiselo

Juu heipä hei vaan..
Tässä on kesän aikana ollut monen moista hommaa ja pelaaminen ja varsinkin pelin kuvaaminen on jäänyt varsin vähälle. 

Ensinnäkin pääsin kouluun! Vaikka onkin avoin amk, niin kyllä mä vielä tutkinto-opiskelijaksi pääsen.

Toisekseen.. mä oon yrittänyt sumplia mun aikatauluja (työ, koulu, vapaa-aika) jotenkin järkevästi, että voisin vielä tän vuoden puolella purjehtia avioliiton auvoiseen satamaan. Sekin on nyt ihan check juttu.

Mulla on tässä muutama kuva mun peleistä, mitä oon jaksanu pelaa. Nää on todella randomeita, enkä todellakaan muista missä yhteydessä kaikki on otettu!



Oletan, että tässä kuvassa on pariskunta joka kuuluu semmoiseen sukuun nimeltä Stark. Stark suvun aloittaja on keiju ja oon sillä sitten käynyt pitkin kaupunkia ettimässä isäehdokkaita. Lapsia suvun aloittajalla on nyt joku 35. Enempää en jaksa.

Kuvassa on vissiin joku toisen ''pentueen'' tyttäristä ja Boyd Wainwright, vai mikä se oli.


Tää on sit kuva mun päiväkoti kokeilusta. 



HEI, tää on se mun keiju-mamma. Oisko nimi olly Lyralei (lol dota 2 kopio nimi)


Mulla ei oo koskaan käynyt niin, että joku random sim syttyis randomisti palamaan mun tontilla.


Lyralei pelastaa!


Tais lähtee kotiin suihkuun.


Alakuloisuus on best. Tääkin on muuten Starkin suvusta. En muista tytön nimee, mutta sen muistan, että se tulee Connor Frion luota.
Jännäähän on se, että Lyralei väänsi kaksospojat Connorin kanssa, myöhemmin tää kuvassa oleva Lyralein tytär perusti sitten perheen samaisen miehen kanssa.


Tässä on sit kuva viimeisimmästä simistä. Sofia Vuorimaa. Harvemmin oon tykännyt antaa simeille suomalaisia nimiä, nyt oon jotenkin innostunut.



Joku random pienon pimputtelu kuva.


Joo, nyt mä vissiin voisin mennä pelaamaan. En tiedä jaksanko kuvata, mutta katsotaan, katsotaan!

2 kommenttia:

  1. Miten on mahollista et simit syttyy tolleen palamaan? o.o Mulla ei oo käyny noin myöskään ikinä.

    Pianon pimputtelijalla ei näytä olevan kovin mieluisaa... :D

    Katsotaan katsotaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vissiin vampyyrit voi syttyy palaa, mut en mä muista sitten tiiä..

      Sillä vissii räjähti joku samsungin puhelin taskussa, emt. :D

      Poista