lauantai 9. huhtikuuta 2016

Keene - Alku

Jes, vihdoin sain jotain kasattua valmiiksi!
Mulla on ollut pitkään halu ja vimma pelata, mutten koskaan oo saanut mitään aikaiseks. 
Katotaan kuinka kauan Sims jaksaa toimia takkuilematta! 

---



Hei! Olen Stella Keene ja olen juuri muuttanut Sunlit Tidesiin. Luonteeltani olen toivoton romantikko, urheilullinen ja siisti. Rakastan uimista yli kaiken ja onni on potkaissut minua muutaman kerran.
Alun perin olen kotoisin Appaloosa Plainsista, mutta halusin muuttaa pois maalta ja asettua trooppiselle saarelle asumaan.


En koskaan tuntenut vanhempiani, sain kuulla vähän ennen täysi-ikäisyyttäni heidän menehtyneen. Asuin Appaloosa Plainsissa lastenkodissa. Yllätyksekseni vanhempani olivat jättäneet minulle perinnön. Sen rahan turvin pystyin rakentamaan itselleni pienen talon.


Päätin heti alkuun tutkia tarkemmin uutta kotiseutuani. Päätin hölkätä paikasta toiseen, koska urheilu on minulle tärkeää. Pyrin pääsemään urheilualan huipulle ja olinkin saanut Sunlit Tidesin stadionilta hommia.


Ensimmäisenä päätin suunnata rannalle. Toivoin tapaavani uusia simejä paljonkin, mutta paikalla oli vain Pinjaksi esittäytynyt teini-ikäinen. Pinja toivotti minut tervetulleeksi naapurustoon. Muutaman sanan vaihdettuamme Pinjan täytyi lähteä.


Minä puolestani viihdyin rannalla ilta myöhään asti. Vesi oli ihanan lämmintä, ihan erilaista kuin Appaloosa Plainsissa.


Rannalta löytyi myös lainelauta. Sen omistajaa ei näkynyt ja päätin lainata lautaa hieman. Tuskin kukaan sitä juuri sillä hetkellä kaipaisi. Tuuli tuiversi hiuksissani ja meri tuoksui hyvälle. Tunsin itseni onnelliseksi.



Seuraavana päivänä oli aika suunnata töihin. Minulle oltiin valittu melko erikoiset työvaatteet, mutta nämä saivat kelvata.


Kimppakyytini kuljettaja osottautui melkoiseksi tuppisuuksi. Kovasti yritin kysellä Sunlit Tidesin kahviloista ja kaupoista, sekä yritin tiedustella stadionilla olevia tapahtumia. Sain vain vastaukseksi parin sanan mittaisia lauseita ja murahduksia.


Töiden jälkeen palasin kotiin. Sain puhelun pomoltani, Reimalta. Reima kiitteli minua tehdystä työstäni.
''Olisikohan minun mahdollista päästä muihin hommiin? En koe olevani oikeassa roolissani hodarimyyjänä'', uskallauduin sanomaan varovasti. ''Lupaan harkita'', Reima vastasi leikkisällä äänensävyllä. Puhelun päätyttyä jäin katsomaan puhelintani. Miksi Reima oli kuulostanut tuolta?



Olin todella väsynyt töiden jälkeen ja päätin suunnata suoraan petiin. Näin paljon unia Appaloosa Plainsin urheilu ajoistani. Olin kovassa kunnossa ja lukio aikoinani kilpailin nuorten uimakisoissa. Pärjäsin hyvin.


Aamulla en olisi jaksanut nousta sängystä. Kuitenkin olin päättänyt käydä kirjastossa ennen töihin lähtöä.


Oloni oli niin väsynyt, että tilanne vaati kupillisen kahvia. Olin saanut ensimmäisillä palkkarahoillani ostettua kahvinkeittimen ja nyt oli aika testata tätä uutta masiinaa.


''Hmm, ei hullumpaa'', totesin itsekseni ensimmäisen hörpyn jälkeen.


Aamutoimet suoritin ripeästi, jotta kerkeisin hetken pyörimään kirjastossa. Yleensä aamutoimeni ottivat oman aikansa.


Kirjastolla päätin ensimmäiseksi etsiä itselleni tietokoneen.


Olin luonut jo Appaloosa Plainsissa itselleni nettideitti profiilin. Parin miehen kanssa juttelinkin niitä näitä, mutta sekaan mahtui muutama erittäin epätoivoinen tapaus.


Oli aika sammuttaa tietokone, kun juttuseurani alkoi käydä ahdistavaksi. En pitänyt siitä, että minulle ehdoteltiin rivouksia internetissä. ''Eivät ole minua koskaan edes nähneet ja heti ollaan ehdottamassa? Mikä miehiä vaivaa?'' kysyin hiljaa mielessäni.


Töiden jälkeen pomoni Reima pyysi minut johonkin bileisiin. Ilmeisesti tarkoitus oli juhlia jalkapallo joukkueen voittoa koko työporukan voimin.


Soitin ovikelloa ja pian Reima tulikin avaamaan oven. ''Hei, tervetuloa! Oletkin ensimmäinen paikalla!'' Reima sanoi. ''Joo, ei minulla muutakaan tekemistä ollut niin tulin aikaisin..'' sanoin hieman ujosti ja tuijottelin lattiaa.


Siirryimme eteiseen jossa Reima heti avasi suunsa: ''Niin.. oikeasti mitään bileitä ei ole. Halusin vain tutustua sinuun paremmin''.


Olin hieman yllättynyt. ''Mitä, miksi minuun?'' kysyin hämmentyneenä. ''Vaikutat mukavalta nuorelta neidiltä ja kaiken lisäksi uusikin Sunlit Tidesissä'', Reima vastasi.
Olin hieman ristiriitaisissa tunnelmissa, mutta ei minulla mitään menetettävääkään ollut. Sitä paitsi Reimasta varmasti saisi hyvän ystävän.


Olimme jutelleet pitkin iltaa niitä näitä, kunnes yllätyksekseni päädyimme melko läheisiksi. Tarkoitan siis todella läheisiksi. TUntui siltä, kuin olisimme tunteneet aina. Ja jotenkin tuntui siltä, että meidät oli tarkoitettu toisillemme. Se tuntui hullulta.


''Kuule Reima, minä...'', aloitin jo puhumaan kun Reima jo aloitti: ''Tiedän, aika hassu tunne vai mitä? Ihan kuin olisimme tunteneet aina.'' Nyökkäsin Reimalle ja katsahdin taas lattiaan.
''Hei, mentäiskö vaikka uimaan? Minulla on uima-allas tuossa'', Reima ehdotti, kun näki minun olevan yhtä punainen kuin paloauto.


Uiminen tosiaan rentoutti, olimme leikkineet altaassa niin kuin pienet lapset. Lopulta kumpaakin alkoi väsyttämään ja olin aikeissa lähteä kotiin. Jostain syystä kuitenkin juuri ennen oven avausta suutelin Reimaa. Irrottauduin kuitenkin hänen otteestaan nopeasti, kun ajattelin tehneeni väärin.


Reima kuitenkin veti minut takaisin lähelleen ja suuteli minua uudelleen. ''Mitäs jos jäisitkin yöksi? Reima kuiskasi. Nyökkäsin ja Reima veti minut kädestä pitäen makuuhuoneeseen.


Mitään ei tapahtunut, mutten koskaan ole nukkunut niin hyvin, kuin Reiman vieressä sen yön nukuin...

---

Ja näin! Muutaman kuvan jouduin poistamaan kun oli sitten lopulta niin typeriä.
Ja tonne Reiman kämpille ilmesty joku nainen kesken kaiken ja alko flirttailee Reiman kanssa. :D
Loukkaantui, kun Reima ja Stella alko pussaileen..

1 kommentti:

  1. Haaaaa, terve taas! Täällä toinenkii joka on taas tauonnu huomaamattaan :D Aika kuluu siivillä ja kohta, tai jo nyt, on jo kaks kuukautta siitä ku oon viimeks pelannu vaikka koneenkii kasasin uuden simssin takia. Ei muka ikinä kerkee tai sit jotain muuta tekee enemmän mieli pelata. Mut kyl se aina satunnaisesti on mielessä :DDD
    Ja tajusinpa nyt et on siunkii blogista aika jäätävän monta postausta lukematta meikäläisen simstaukoilun takia. Jaa, pitänee ne lukee joskus sitten :D


    Ha, arvasin et Reima oli iskeny silmänsä Stellaan! :DDDD

    Hassua lukea pitkästä aikaa vähän tarinamaista tekstiä simssistä. Mut ihme kyllä jaksoin keskittyä, vaikka nykyään ite tykkään enemmän bloggaustyylistä. Mut kuten sanoin, on jääny ihan tajuttoman monta siun postausta lukematta joten en tiiä miten siun kijrotustyyli ehkä on muuttunu aikojen saatossa. Pitää ne lukee joskus jahka jaksaa taas keskittyä.
    Btw, kuvat vois olla ehkä vähän isompia :)

    -Madness (The Another Sims)

    VastaaPoista