lauantai 9. huhtikuuta 2016

Random kuvia

Mulla olikin tuolla screenshot kansiossa jokunen random otos. Aattelin jakaa tänne näin ne!


Tää kaveri oli vissiin jostain mun suvusta. Oliskohan kyseessä Fauren suku, en muista. En oo vähään aikaan avannu tota tallennusta.


Ja nää on sit kuvii niiden hautausmaalta. Ruuhkaa on.


Pitäs vissiin alottaa Faureillakin joku tämmönen ns. esittely-tarina setti. Kuitenkin ihan mieletön suku!


Haamut rakentaa iglui jee!


Tässä kuvassa vissiin ollut pointtina toi käden bugisuus.


Joo hei tän parin muistan! Tää on mun Aurora Skiesissä asuva pariskunta. Etunimiä en muista, sukunimii on Allén.


Adele Faure oli tän naisen tota.. esikuva.


Tanssahdellaan!


''OOÄMGEE, IHANA MIES!!!''


Tää on sit vissiin noiden kahden lapsi.





Tässä oon näköjään kuvannu sitä, kun kalat hyppii jään läpi.


Ja tässä taas Simsin bugisuus sattuu sieluun. Aiaiaiai...


Aika rukoilla.


On näiden pakko olla Fauren sukua.


Ja siinä olikin nyt sit random kuvia. Näitä vissiin tulee muutama jatkossakin!

2 kommenttia:

  1. Faureista vois olla kyllä ihan mielenkiintosta kuulla enemmän! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, avasin just Fauren tallennuksen ja hämmennyin ku enhän mä enää muistanu mistä on kyse ja miten kuka on kenelle sukua. :D

      Poista